Job 21 van 25


Report this listing

Solliciteren



HR & PAYROLL OFFICER


Functie

Jouw taken als HR & Payroll Officer * Payroll en personeelsadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat en via tijdsregistratie * HR-gerelateerde vragen van de medewerkers beantwoorden * Administratie rondom de rekrutering en interims (contact met kantoren voor opgave prestaties en opvolging facturatie) * Coördinatie van opleidingen en mogelijke subsidies opvolgen * Opstellen van rapportages: ziekte headcount /FTE - * Bijkomende HR gerelateerde taken zoal bijv. sociale verkiezingen, integratie van payroll in geval van overname bedrijven en medewerkers, uitbreiding takenpakket mogelijk volgens eigen competenties gaande van recrutering naar projecten m.b.t. comp & ben gerelateerde zaken.

Jouw profiel

Je hebt naast het Nederlands een zeer goed niveau van Frans Je hebt een eerste ervaring binnen HR Payroll en ervaring met tijdsregistratie Je hebt een goede kennis van de sociale wetgeving Je hebt een goede kennis van het MS Office pakket en zeker sterk in excel Je bent communicatief, matuur en discreet Je kan goed omgaan met verandering en bent stressbestendig

Aanbod

Een contract voor onbepaalde duur Een fijne en dynamische werkomgeving waar je zelf je stempel kan drukken op het HR-beleid Je kan rekenen op een motiverend salaris in overeenstemming met je capaciteiten en ervaring inclusief extra legale voordelen (MC, Groepsverzekering, Hospitalisatieverzekering, eocheques, wagen en tankkaart,GSM en laptop)

Solliciteren

Luc Vandepitte
32 496 937923
luc.vandepitte@argonselectie.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht